Medarbetarsamtal i en digital värld

 

Läs mer och se webinaret när det passar dig.

 

Är de klassiska medarbetarsamtalen utdaterade?


Hur följer man bäst upp medarbetarsamtal i en digital värld?

 

Dessa frågor är några av det vi kommer svara på i webinaret.

Världen ändras och digitaliseringen kom snabbare än vi kanske planerat. Många av förändringarna vi upplevt det senaste halvåret kommer antagligen bli långvariga och kanske till och med det nya normala. Vi fortsätter arbeta hemifrån i stor utsträckning vilket ökar avståndet mellan ledare och medarbetarna – vi måste därför se över hur vi jobbar med ledarskap, medarbetaruppföljning och medarbetarutveckling framöver.


De flesta organisationer är på ett eller annat sätt påverkade av coronasituationen. Ändringar och anpassningar i olika grad har skett med allt från omplacering av personal, omorganisation till korttidspermitteringar eller uppsägningar. I mindre utsatta branscher börjar man sakta men säkert få fler tillbaka i arbete. Nu är samtal mellan ledare och medarbetare mer aktuellt än någonsin.

Ämnen vi tar upp på webinaret:

  • Kort tillbakablick på föregåeende webinar om medarbetarsamtal se det här
  • Därför är medarbetarsamtal och tät dialog viktigare nu än före Covid-19.
  • Vad är syftet med samtalen
  • Fördelar med att digitalisera medarbetarsamtal
  • Checklista med goda råd
  • Demo av vår dialogmodul
  • Frågor och svar 


Längd:  Ca 45 minuter inklusive frågor och svar
Pris:  Gratis 

Registrera dig här för att se webinaret live:


Ge dina kollegor verktygen de förtjänar!

I webinaret får du en översikt över hur digitala verktyg kan hjälp er att genomföra bättre medarbetarsamtal av olika slag.


Förberedelser och förutsägbarhet skapar trygghet och ökar kvalitéten på alla typer av medarbetarsamtal så att dessa inte bara blir tidskrävande plikter med lågt värde.

Läs mer om Simployer Dialog här

Är detta webinar för mig?

Webinaret passar för dig med det yttersta HR ansvaret i er organisation och för dig som arbetar med ledarskap, har personalansvar och ska genomföra medarbetarsamtal.

Det passar både för stora och små bolag, redan befintliga kunder och för er som värderar att köpa ett HRM-system.
Dela gärna sidan med aktuella kollegor och nätverk!

Dela gärna sidan med aktuella kollegor och nätverk!




Panel

På detta webinaret träffar ni Henrik Sandström och Robert Larsson, två medarbetare på Simployer som har till vardags har mycket kundkontakt och koll på de utmaningar och förändringar som sker på arbetsmarknaden just nu.   

Henrik Sandström

Henrik Sandström

Robert Larsson

Robert Larsson