
Simployer Organisation
I en verksamhet med många medarbetare kan det vara både svårt och tidskrävande att skapa en tydlig överblick över organisationens struktur. Simployer Organisation skapar automatiskt en struktur och ger tydlig översikt över rapporteringsvägar i organisationen. Genom ett visuellt organisationsschema får du snabbt en tydlig överblick. Du kan också leta upp specifika personer via sökfunktionen.
- Behöver du ett enkelt sätt att skapa en organisationsstruktur över medarbetare och team?
- Vill du ha en visuell översikt över medarbetare, ledare och kontaktvägar?
- Vill du att medarbetarna själva skulle kunna se rapporteringsvägar till ett team eller ledare?
En enklare arbetsvardag
Simployer Organisation är en grundmodul som alltid levereras tillsammans med andra funktioner – den är ett viktigt fundament till HRM-systemet. En organisationsstruktur skapas i samband med implementeringen och kopplas sedan ihop med övriga moduler i HRM-systemet.
I Simployer Organisation skapas enheter och grupper som medarbetare kopplas till för att få en korrekt rapportering. På så sätt genereras en tydlig översikt över organisationsstrukturen. Medarbetarna kan enkelt se vem som jobbar i olika avdelningar, och vem som är närmaste ledare.
Simployer Organisation fungerar bra med:
Simployer Personalregister, en av grundstenarna i HRM-systemet som samlar, strukturerar och säkrar information om medarbetarna.
Simployer Dokumentarkiv, digitaliserar personalmappen på ett GDPR-säkert sätt
Modulen skapar en helhetlig översikt över rapporteringsvägar och struktur i organisationen.
Något för dig och ditt företag?
Simployer Organisation ger en tydlig översikt över företagets organisationsstruktur. Modulen passar företag med kontor på olika platser, företag i tillväxtfas, företag med olika verksamhetsgrenar och många anställningsformer.