FAQ/Vanliga frågor Kurs

Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren för våra kurser. Se hela vårt kursutbud här.

På varje anmälningssida för kurs kan du bocka i köp som privatperson. Då kan du fylla i dina uppgifter och köpa din kurs utan ett org.nr. 

När du anmäler dig till din kurs kan du fylla i ett referensnummer under faktureringsuppgifter i anmälningsformuläret. 

Ja, skicka ett mejl till learn.sverige@simployer.com med namn, mobilnummer och mejladress så ändrar vi och bekräftar överlåtelsen.

Anmälan är bindande. För att avanmäla dig behöver du skicka ett mejl till learn.sverige@simployer.com.

För evenemang som har ett specifikt datum, som exempelvis onsite kurser eller livestreamade digitala kurser, måste avbokningen tas emot av Simployer senast 14 dagar före kursstart. Vid sjukdom återbetalas kursavgiften mot uppvisande av läkarintyg.

Läs mer om avbeställning och avbokning i våra villkor.

Fakturan skickas ca 10 dagar innan kursstart.

Det går jättebra! Du väljer i vilket format du vill ha din faktura när du gör din bokning.

I portalen Simployer Learn kan du själv ladda ner eller skriva ut ditt kursintyg efter genomförd kurs. 

Vid sjukdom återbetalas kursavgiften mot uppvisande av läkarintyg. Du har också möjlighet att överlåta din plats till en kollega.

Ta kontakt med kundservice för mer information:

E-post: learn.sverige@simployer.com eller telefon 031 84 01 80.
Läs mer om avbeställning och avbokning i våra villkor.

Skicka ett mejl till learn.sverige@simployer.com så hjälper vi dig med det.