
Att ha noll koll på sin personal är ingen rolig känsla.
Bättre personalplanering är en lätt vinst att räkna hem.
Bättre personalplanering är en lätt vinst att räkna hem.
När konkurrenterna satsar på HR-tech och AI - medan ni fortfarande sköter frånvaron i Excel.
Då är det hög tid att växla upp.
SIMPLOYER FRÅNVARO: smarta HR-tech-verktyg som sparar tid, pengar och ger tydlig översikt för att planera, rapportera, registrera och godkänna frånvaro.
Att ha noll koll på sin personal är ingen rolig känsla.
- Få en tydlig översikt över hela organisationens frånvaro
- Stötta användarna med smidiga rutiner genom hela processen
- Förenkla arbetsvardagen med effektiv rapportering och planering
- Spara tid och undvik oreda genom att samla all info på ett ställe
- Underlätta för medarbetare genom att få koll på sin frånvaro
Så här skapar ni tillväxt. Tydliga processer och stenkoll på varje detalj.
Med Simployer Frånvaro gör vi det enkelt att rapportera och planera frånvaron. Med en tydlig översikt stöttar ni organisationen genom hela processen. Så att ni slipper undra om Johan är på semester, hos tandläkaren eller helt enkelt sitter i fikarummet.




Digital frånvarohantering hjälper hela företaget
För HR
- Förenkla administrationen av semester och frånvaro
- Enkel översikt över hela organisationens frånvaro
- Enkelt att lägga nya variabler som gäller för särskilda enheter
För ledare
- Smidigt att godkänna och bekräfta medarbetares frånvaro
- Få översikt över ditt teams frånvaro
- Enkel semesterplanering
För medarbetare
- Ansök om semester och rapportera frånvaro
- Få översikt över sin egen frånvaro och semester