Simployer Arbetsmiljöhandbok

Vår handbok i hälsa, miljö och säkerhetsarbete ger medarbetare, ledare och arbetsmiljöansvariga en samlad översikt över gällande lagstiftning, mål, roller och rutiner för organisationens arbetsmiljöarbete. Handboken är digital och är enkelt att nå via dator och mobila enheter, när och var som helst.

  • Behöver du en tjänst som ger dig en samlad bild av verksamhetens arbetsmiljöarbete?
  • Vill du få en tydlig överblick över lagstiftning, roller, rutiner och mål?
  • Vill du att regelverk och lagstiftning kring hälsa, miljö och säkerhet ska finnas lättillgängligt?

 

Boka demo

En enklare arbetsvardag med regelverk och riktlinjer nära tillhands

Simployer Arbetsmiljöhandbok bidrar till en trygg och bra arbetsplats. Innehållet kan vi skräddarsy efter era behov och också integrera det med era andra system. Lösningen är webbaserad och alltid tillgänglig.

Vi har lång erfarenhet av att leverera "nyckelfärdiga" handböcker anpassade efter olika branscher, krav och behov. Genom dialog med flera tusen arbetsgivare vet vi best practice och våra experter ger dig råd och tips. Du kan vara trygg i att innehållet alltid är uppdaterat i enlighet med gällande regelverk.

 Simployer Arbetsmiljöhandbok fungerar bra med: 

Simployer Ledarhandbok, ger ledare stöd i gott ledarskap och god hantering av personalfrågor. 

Simployer Personalhandbok med chatbot stöttar i ledarskapet och ger koll på rättigheter, skyldigheter och förmåner.

Ärligt talat, jag var lite rädd för att tappa kontakten med personalen, men nu pratar vi mer med medarbetarna om andra och viktigare saker.
Lena Sundset / Senior HR-rådgivare, TrønderEnergi

Något för dig och ditt företag?

Olika företag har olika behov av handledning i frågor om lagstiftning för arbetsmiljörutiner – från komplexa till mer grundläggande. Simployer har marknadens mest användarvänliga och flexibla arbetsmiljöhandbok, där innehållet anpassas till era behov och samordnas med andra system.

Vår arbetsmiljöhandbok finns i tre nivåer och alla kan levereras på engelska. Oavsett vilken nivå ni väljer så är handboken enkel att använda för både HMS-ansvariga, ledare och medarbetare.

Standard

"Plug & play" lösning med minimalt underhåll, professionell trygghet och lättillgänglig dokumentation. Passar bäst för företag med upp till 20 anställda.

Pro

Samma enkelhet som Standard, men med större flexibilitet för personlig anpassning. Marknadens mest användarvänliga redaktörslösning. Passar bäst för medelstora företag.

Enterprise

Den ideala lösningen för större företag där total flexibilitet i struktur, innehåll och funktionalitet är avgörande. Passar bäst för större verksamheter. Kan skräddarsys för kommun och stat.

Vad är Simployer HRM?

Simployer HRM-system gör det enklare att vara en god arbetsgivare så att du kan lägga din tid på rätt saker: utveckla och skapa värde för din kärnverksamhet.

Vårt flexibla och modulbaserade HRM-system digitaliserar, effektiviserar och säkerställer interna rutiner och processer mellan medarbetare, ledare och HR. Praktiska verktyg ger en mer effektiv arbetsvardag som sparar tid och ser till att ni har enhetliga processer i verksamheten.
Läs mer

Varför välja Simployer HRM?

people

security

check_box

person

settings_applications

phone_iphone

vpn_key

sentiment_satisfied_alt

Vill du veta mer om fördelarna med Simployer Arbetsmiljöhandbok?

Hej!

Funderar du på att digitalisera och effektivisera arbetsrutinerna för HR? Kanske har du redan kommit så långt i processen att du tänker på olika lösningar? Eller vill du ha en demo och ett erbjudande?

Fyll i formuläret så kommer jag eller någon av mina kollegor att kontakta dig för att hitta en mötestid.

Vi hörs!

Hälsningar Viktor Wedlin

Hör av dig så berättar vi mer!

Härligt att du är intresserad av hur Simployer Arbetsmiljöhandbok kan förenkla arbetsvardagen.

Fyll i formuläret så hör vi snart av oss för att berätta mer om hur lösningen kan passa in i er verksamhet.

Jag godkänner Simployers integritetspolicy genom att skicka in detta formulär.