Simployer Start

Hur gör jag för att hålla koll på all information om medarbetarna, var kan jag hitta underlag om löner och förmåner, vad behöver man tänka på gällande arbetsmiljöansvaret?….. frågorna är många i ett lite mindre företag med ambitioner att växa. Det är flera saker som ska falla plats och det du igår inte ens visste var en fråga är helt plötsligt en stor grej att ta tag i.

But no fear, Simployer is here! För att du ska kunna fokusera på det som är kul – att bidra till att utveckla människor och verksamhet – ser vi till att lösa det andra åt dig.

Kontakta oss

GDPR-kompatibelt 

Skicka inte känsliga personuppgifter via mail och spara dem inte i Excel. Spara istället alla personuppgifter på ett enda ställe som dessutom är GDPR-säkrat. Då kan du uppdatera där och lita på att de rätta uppgifterna hamnar på alla andra nödvändiga ställen.

Använd tiden till rätt saker

Lägg inte ner dyrbar tid när ledningen frågar efter viktiga nyckeltal. Få en enkel översikt via dashboards som visar data såsom FTE, personalomsättning och löneinformation. 

Du får experter på ditt team 

Önskar du att du hade någon att diskutera viktiga HR-frågor med? Våra experter finns där för dig och ger stöd i alla typer av HR-ärenden. 

Vi har gjort det smidigt genom att paketera lösningar på vanliga utmaningar som ni och andra verksamheter i samma storlek ställs inför. På så vis slipper ni ”äta hela apelsinen på en gång” och kan växa in i en anpassad lösning.
Frida Kilany / Key Account Manager | Simployer

Behöver du Simployer Start?

Behöver du leta efter dina medarbetares löneinformation och har du svårt att hålla reda på alla excel-dokument? Är du i ett stort behov av att digitalisera din verksamhets HR-arbete? Gör vårt test för att se hur långt du har kommit.

Jag vill ta testet!

Det här ingår i Simployer Start

Jobba smart med Simployer Start!

Simployer hjälper dig hela vägen