Nu ingår dina Edge-produkter i Simployers produktutbud!
Detta innebär att du nu kan logga in via simployer.se istället för edgehr.se – samtidigt har du också möjlighet att komplettera med ännu fler produkter, experthjälp och systemstöd på ett och samma ställe!
Om du tidigare har haft Pay Analytics från EdgeHR AB har vi nu konverterat din data till den nya Equal Pay lösningen från Simployer. Logga in på Simployer HRM för att utforska din Equal Pay lösning.
Om du inte har fått inloggningsuppgifter till Equal Pay, vänligen kontakta vårt kundcenter.
Pay Analytcis har flyttat till Equal Pay!
Din produkt Pay Analytics har flyttat över till en ny och förbättrad lösning, Equal Pay.
Denna övergång syftar till att förbättra din användarupplevelse, erbjuda dig bättre funktionalitet och säkerställa att du har tillgång till de senaste teknologiska framstegen.
Och mer därtill! Med Simployer får du ett toppmodernt och enkelt HR-system som täcker hela medarbetarresan. Från start till mål. Dessutom får du tillgång till Sveriges bästa experter inom HR.
För dig som känner dig osäker på lagar och regler, eller har svårt att hänga med i de senaste nyheterna. Simployers utvalda servicepaket ger dig tryggheten och stödet du behöver för att ta rätt beslut i din HR-vardag.
Med Simployer handbokportal kan du enkelt ge både medarbetare och ledare tillgång till information genom personal-, ledar- och arbetsmijöhandböcker, och få hjälp av Simployers experter vid ändringar i lagar och regelverk.
Nu har du fått ett team med experter på din sida! Vi kommer fortsätta att hålla dig uppdaterad och säkerställa att dina produkter är kvalitetssäkrade och följer rådande lagar och regler. För dig som har haft Helpline hos Edge har du nu tillgång till expertsupporten — Min support – i Simployer. Med expertsupport kan du både skriva och ringa in till våra experter. Hade du inte Edge Helpline? Inga problem, då kan du enkelt lägga till expertsupport i ditt abonnemang! Klicka här för att boka ett möte. För mer detaljerad info kring just dina produkter – kontakta support.
Det kommer inte påverka dig märkbart, mer än att vi kommer byta namn på produkterna och att du kommer logga in från simployer.se istället för edgehr.se, men med nytt användarnam och lösenord. Detta gäller dock inte dig som har Pay Analytics eller ADR. Se frågan "Vad händer för mig som har Pay Analytics eller ADR?" längre ner.
Det första du gör är att vänta på att du får ett mejl från Simployer med information om att produktflytten är färdig. Därefter följer du anvisningarna för att sätta ditt nya lösenord. För att komma åt dina produkter klickar du på knappen "Logga in och gå till" högst upp till höger på vår hemsida. Där väljer du "Simployer Expert". Alla de tjänster du har åtkomst till är synliga för dig direkt på förstasidan i inloggat läge.
När din produktflytt är genomförd kommer du att få ett mejl där all info finns gällande användarnamn och inloggning. Detta sker under augusti och du kan därefter använda din nya inloggningsmetod.
Under en period kommer du att kunna logga in i båda produkterna. På så vis hinner du spara ner det du önskar behålla. Dock kommer alla uppdateringar i produkterna ske hos Simployer framöver, så det är viktigt att du loggar in till dina produkter via simployer.se för att få den senaste informationen.
Du som är kund och användare av Pay Analytics eller ADR kommer fortsätta att logga in via edgehr.se. Har du fler produkter än dessa innebär det att du kommer behöva logga in till dina produkter på två olika ställen.
Du som har haft produkten Helpline i kombination med en annan expertprodukt hos Edge har fått tillgång att ställa dina frågor via expertsupporten "Min support" hos Simployer. Länken till Min support hittar du längst upp till höger när du loggar in i Simployer Expert. Vill du ringa till våra experter så hittar du numret bredvid länken till Min support.
Om du bara har produkten Helpline hos Edge idag så kommer vi att höra av oss till dig.
Nej, detta behöver du spara manuellt själv. Inga “personliga” sparade processer, beräkningar, dokument, HR-hjul eller kommentarer sparas eller följer med.
Nej, detta behöver du spara manuellt själv. Inga “personliga” sparade processer, beräkningar, dokument, HR-hjul eller kommentarer sparas eller följer med.
För att stärka vårt erbjudande inom HR – både strategisk och operativ HR, samt inom arbetsrätt. Det innebär att vi tillsammans får ännu bättre möjligheter att göra din arbetsvardag ännu enklare.
Simployer är sammansatt av «Simplify» och «Employer». Simployer för helheten. Det betyder att vi ska göra det enkelt för våra kunder att vara bra arbetsgivare. Det gör vi genom att du får svar på frågor i din arbetsvardag och att du som arbetsgivare kan hålla koll på lagar och regler. Samtidigt som vi gör det enkelt för dig att utveckla och ta vara på människorna i verksamheten genom ett livslångt lärande och genom ledande HRM-lösningar.
Hos oss får du ett ännu bättre helhetsstöd, eftersom att allt finns samlat under ett och samma tak – HRM-system, utbildning och expertstöd inom allt från lagar och regler till processer.
Då kan vår fantastiska kundtjänst hjälpa dig. Du når dem via 031- 84 01 80 ellerinfo.se@simployer.com
Var hittar jag Min sida?
Just nu fortsätter du att logga in som vanligt via Edge för att komma åt dina tjänster, det vill säga samma användarnamn och lösenord som innan, men snart kommer du att behöva logga in via Simployer istället.
Så snart dina produkter är redo på Simployer kommer du att få ett mail med all information, såsom användarnamn och länk till den nya inloggningssidan.
Är du nyfiken på mer av vad vi erbjuder? Förutom HR-stöd erbjduer vi också expertis inom Skatt, Moms, Dataskydd, HRM-system och ett brett kursutbud. Vi ser till att du jobbar tryggt, effektivt och enkelt genom att du får svar på just dina frågor.